Workshop "Fotografi fotografom"


Čas od času mi prišla správa či už na FB alebo instagrame, ( poprípade sa ma niekto odvážil spýtať osobne ) , ako to vlastne na fotení u mňa prebieha a čo počas fotenia robím a hento tamto, proste základné otázky. A tak mi napadlo, zorganizovať niečo ako workshop kde vlastne vysvetlím priebeh fotenia v mojom podaní, od hľadania modelky, komunikácie s ňou, prípav až po konkrétne fotenie a nastavenia. Dala som na výber mestá ako Poprad, Stará Ľubovňa a nakoniec Prešov, keďže najväčší záujem bol z Prešova, mesta v ktorom sa posledné roky nachádzam častejšie a častejšie výber bol jasný. Táto akcia nemala byť o tom aby som niekoho poučovala ale skôr aby sme sa zišli ľudia, ktorí milujeme fotenie a spoločne si čo to pofotili len s tým rozdielom, že organizáciu budem mať na starosti ja aby nenastal nejaký chaos. Šlo o vzájomne vymieňanie skúseností či zo strany fotografov alebo modelov. Začala som so svojimi trikmi ja a tak inšpirovala ostatných aby sa podelili aj oni :) Veľkou oporou počas tohto dňa mi bola Kriss, ktorá mi s touto akciou pomáhala a taktiež sa postarala pri druhom fotení o styling modelky :)

Workshop prebiehal v Záhrade umenia, kde bolo viac než dosť miest na rôznorodé realizácie nápadov. Na fotení nám modelov robila mladá a krásna Rachel ( Košice) , potom trošku iný žáner Diana ( Košice)  a nakoniec mužský model Lukáš ( Košice), začo sa im chcem veľmi pekne poďakovať, že som mala možnosť na svojej prvej akcii mať takto skúsených a úžasných ľudí.



(Michal Čerňanský)
A viac uvidíte už na fotografiách, ktoré počas tohto dňa vznikli.

Backstage:
(Klaudia Kirschner)

(Klaudia Kirschner)
(Klaudia Kirschner)
Keď inšpiruješ ľudí fotiť s konárikom a skúšajú to potom všetci :D
(Klaudia Kirschner)
A teraz menší prierez fotografií, ktoré vznikli na tejto akcii, som viac než hrdá na každého z účastníkov.

1) Styling Rachel s korunou - Klaudia Kirschner
2) Styling Rachel s trblietkami - Kriss Torjai

Autor: Kriss Torjai






Autor: Števo Foto




Autor: Martin Smartin




Autor: Emsi Si

Autor: Dara Vašková




Autor: Diana Jánošková



Autor: Ladislav István Körmöndi





Autor: Lukáš Bičkoš



A na záver pár mojich fotografií :) 












Komentáre

Obľúbené príspevky